Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2013, 10:59 door Anoniem

Door Briolet: Daar hoort bij dat ze goed opletten wat ze doen en dus ook dat ze opletten of de opdrachten die binnenkomen niet stiekem door anderen gemanipuleerd worden -- zij het chequevervalsers, zij het pinpasskimmers, zij het browserpaginavervalsers. Je kunt niet de schuld eenzijdig bij de banken leggen. Maar jij legt zo te zien wel de schuld eenzijdig bij de klant en wie je er zo verder nog met de haren bij kan trekken. Het punt is dat de banken zich voor dat "opletten" goed laten betalen (hoort bij de dienstverlening, is in zekere zin een soort verzekering) en daar vervolgens onderuit proberen te komen. De klant betaalt, en zou dus koning moeten zijn. De bank kan niets doen als de klant zelf zo nonchalant met zijn betalingen omgaat. Hoezo "zo nonchalant"? Wellicht heeft ze gewoon de kennis niet in huis om in te zien dat wat ze doet niet goed genoeg is. En er is haar aan alle kanten verzekerd dat dat ook niet hoefde. Nou moet je niet stiekem de boel omdraaien en zeggen "lekker puh!", want dat is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha