Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2013, 14:09 door Patio

De Consumentenbond loopt gewoon te zoeken naar een manier om winkelier A zwart te maken. "De Consumentenbond vindt dat Albert Heijn de aankoopgeschiedenis van hun klanten moet behandelen als privacygevoelige informatie". Als je in iemands winkelkarretje kijkt zie je toch waaraan zij/hij geld uitgeeft? Ik zie het verschil niet. Als je het nummer van de bonuskaart weet betekent dit, dat je vermeende "slachtoffer" deze heeft verloren. Staan er tegenwoordig NAW-gegevens op? Volgens mij heeft winkelier A. gelijk. Het nummer van een vaste-klantenkaart is geen aan een persoon gerelateerd gegeven. Je kunt de kaart gewoon aan iemand anders uitlenen, geen haan die er naar kraait. Als je je kaart kwijt bent, kun je hem toch ongeldig maken, of niet? Als dat niet kan heeft bond C heel misschien een heel klein beetje gelijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha