Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2013, 19:24 door RPR84

Door Anoniem: Ik vind dat er ook wel een blame ligt bij de fabrikanten van de devices. Zij zijn er mee gekomen dat het hele apparaat (en alleen het hele apparaat) gewiped kan worden. De bedrijven maken alleen maar gebruik van die functionaliteit omdat die er is. Als men dit beter wil aanpakken dan moeten eerst de fabrikanten komen met selectiever wipen. Bijvoorbeeld als er een mailaccount van een bedrijf op de telefoon geinstalleerd is (met bijbehorende caching van berichten) dan wil ik best het bedrijf toestemming even om dat hele account te wipen. Dit probleem kan je niet bij de fabrikanten neerleggen. Dan krijg je bij zoveel verschillende fabrikanten weer zoveel verschillende oplossingen. Een bedrijf die belang stelt in het "veiligstellen" van gevoelige bedrijfsinformatie, doet er goed aan om eens te kijken naar bijvoorbeeld XenMobile Device Management. Zonder goede Mobile Device Management oplossing zal men dit nooit onder controle krijgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha