Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er staat zo langzamerhand al veel nuttige zaken in deze reacties. Dat komt natuurlijk omdat dit een onderwerp is dat iedereen persoonlijk raakt. Ik denk dat 80% van de lezers zelf ook via internet bankiert en een kwart van de lezers zal ook zelf bij de ABN-Amro zitten. Dan ga je jezelf afvragen of dit jezelf had kunnen overkomen. In mijn geval gebruik ik het zakelijk en ook 2 personeelsleden hebben toegang tot datzelfde zakelijke account, dus zal ik ook hen er nogmaals op wijzen waar je op moet letten. En dus ook de gehele browser te sluiten bij trage reacties of andere ongein. Dat gebeurde hier altijd al, maar herhaling van de instructie kan geen kwaad. Nu is kassa een consumenten programma dat problemen heel éénzijdig belicht. Ze hadden dit onderwerp vorig jaar al met phishing waarbij mensen hun authenticatie code, die de identifier genereert, via de telefoon doorgaven. Vervolgens ging de uitzending erover hoe slecht de banken internetbankieren beveiligen. Geen woord in die uitzending hoe grof nalatig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):