Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2013, 20:13 door Dick99999

Door Briolet: .....Er zijn twee spoedoverboekingen gedaan, dus moet ze meermaals de code voor betalen gebruikt hebben. En dat terwijl ze met een inlog procedure bezig was. Hoe weet je dat? Bij gestolen mobieltjes worden sim kaarten ook overgezet in de massa-dialers. Hoe? Normaal zou je zeggen: doordat de eigenaar z'n pincode heeft afgegeven. Maar na onderzoek blijken er toch ook andere methoden te zijn die de provider niet vertelt...... Het is jammer dat kassa niet inging op de reden waarom ze slachtoffer werd en hoe ze dat had kunnen voorkomen. Daarmee worden de kijkers veel beter geholpen en als je weet waarop je moet letten zul je zelf ook minder snel een inlog met een betaalcode bevestigen. ...... Het is jammer dat de bank geen openheid van zaken geeft. Ze zeggen goede redenen te hebben om de 2-de betaling niet te vergoeden. Maak die dan openbaar. Daarmee worden de kijkers veel beter geholpen en als je weet waarop je moet letten.... Veel interessanter is het om te weten of dit voorkomen had kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha