Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
redlady50, Heb je de hierboven door verschillende personen voorgestelde testjes inmiddels al uitgeprobeerd? - Andere netwerkkabel tussen modem-router en computer; - kabel van jou en je man omwisselen, of de computers omwisselen; - modem-router uitschakelen, loshalen van elektriciteits-aansluiting, en na enige minuten weer aansluiten en inschakelen; - opstarten met Linux-cd en zien of de verbinding nu ook of nu mogelijk nu niet verbreekt; - scan uitvoeren met HitmanPro. Wat waren de resultaten van die verschillende testjes? Of heb je misschien nog niet alles getest? En mijn aanvullende vragen van 05-10-2013, 11:33 uur, staan ook nog open: - Sinds wanneer treedt je probleem op? - Is er voorafgaand aan het moment dat het probleem begon op te treden iets veranderd in jullie netwerk, de kabels, de instellingen? - Is er voorafgaand aan het optreden van het probleem iets veranderd in de instellingen op je computer, of is voorafgaand aan het optreden van het probleem bepaalde software voor het eerst ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):