Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Toen de bonuskaart in 1998 werd geïntroduceerd, werkte ik als vakkenvuller bij AH. Ons filiaal was gebombardeerd tot proeffiliaal en wij mochten al enige weken voor de landelijke introductie de bonuskaart uitproberen. We kregen ook een enthousiast marketingverhaal waarin alle mogelijkheden van de bonuskaart en de voordelen voor de klant uit de doeken werden gedaan. Het doen van persoonlijke aanbiedingen was daar een belangrijk onderdeel van, maar dit onderdeel is kort na de introductie van de bonuskaart in de ijskast gezet vanwege de storm van protest en de introductie van de anonieme bonuskaart. Vorig jaar probeerde AH al even om dit plan weer op de rails te zetten, maar werden toen teruggefloten en nu, een jaar later, proberen ze het opnieuw. Hoewel ervaringen uit het verleden geen garantie geven voor de toekomst, heb ik toch een flauw vermoeden hoe het dit keer gaat aflopen. Die persoonlijke aanbiedingen zullen er waarschijnlijk nooit komen net als de detectiepoortjes bij de kassa.
Beschrijf je klacht (Optioneel):