Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een filiaalmanager vertelde eens dat de gegeven kortingen met de bonus kaart volledig worden gecompenseerd door de klantengroep die geen bonuskaart bezitten. Slim systeem waar meer uit te halen valt, nu wordt er alsnog en erbovenop geprobeerd extra te verdienen aan klantprofiling van de bonuskaart houders. Dat ze dit na wat rustpauzes steeds weer proberen is niet zelf verzonnen maar afgekeken, kijk maar naar alle grote digi dossiers die spelen. Uiteindelijk worden ze na een aantal pogingen in relatieve stilte alsnog doorgevoerd. Albert loopt met slimme bedrijfsvoering hooguit een eindje voorop op de rest, omdat meer geld verdienen voor elke supermarkt lonkt zullen vroeg of laat andere supermarkten volgen. Logisch, want als je marges kleiner zijn omdat je concurreert met lagere prijzen, niet zo groot bent als deze concurrent en tegen minder lage prijzen kunt inkopen omdat je als keten kleiner bent, zul je die andere extra verdienmodellen / manieren nog harder nodig hebben. Let maar op. Wat dat betreft doet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):