Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De nieuwe AH Bonus kaart is STANDAARD ANONIEM en geeft recht op kortingen. Je moet hem ZELF activeren (als je wil) en dan krijg je EXTRA kortingen die relevant voor je zijn. Die zijn gebaseerd op je koopgedrag (dus geen luier aanbod als je nooit babyproducten koopt). Omdat AH die extra aanbiedingen aan je moet toesturen, moet je je gegevens doorgeven. Een nep (e-mail)adres heeft dus als effect dat jouw aanbiedingen gestuurd worden naar dat nep (e-mail)adres. Heeft dus niet zoveel zin. Koppeling van je aankopen aan PIN-betaling KAN NIET omdat dit technisch niet gekoppeld is ivm het voorkomen van fraude (voorwaarden van Maestro voor het gebruiken van PIN). Het zijn dus gescheiden systemen. ANONIEM blijft dus ANONIEM. Net zoals ieder gerenommeerd bedrijf in NL wil AH groeien door haar klanten tevreden te stellen met goede aanbiedingen en service. Het zogenaamde 'verkopen' van gegevens is zonder toestemming van jou als klant verboden en levert alleen een kop in de Telegraaf op. Denk je nou echt dat ze daarop ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):