Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Die hele bonuskaart slaat natuurlijk nergens op. Ze denken dus op de een of andere manier iets te hebben aan het koopgedrag van de bonuskaarthouder... Nou, vergeet het maar. Ik zelf gebruik een gevonden bonuskaart. En zoals je hierboven ergens kunt lezen ruilen veel mensen hun bonuskaart met anderen. Verder weet je ook niet of iemand boodschappen doet voor zichzelf of voor anderen dus is het absurd om daar eventuele gevolgen aan te verbinden op het gebied van verzekeringen. Iemand mét bonuskaart krijgt dus sommige producten met korting.... iemand zonder bonuskaart niet, terwijl dan gewoon de bonuskaart van de caissière "geleend" wordt, en de anonieme klant toch korting krijgt, bovendien is een bonuskaart ook nog eens gratis!?!! Dus geef gewoon die korting aan iedereen, en stop met de overbodige bonuskaart (scheelt een hoop plastic) en is ook weer één irritante vraag minder bij de kassa.
Beschrijf je klacht (Optioneel):