Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Klassiek gevalletje IT levert niet wat er gewenst wordt en dus worden er maar huis-tuin-en-keukenoplossingen naarbinnen gesleept. Een grote denkfout hier is dat apparatuur "geschikt voor thuis" ook geschikt is voor groter gebruik -- ook als het lijkt te werken, kan het prima gigantische problemen elders opleveren. Als systeembeheerder weet ik hoe het is om hierop vergast te worden. Aan de andere kant, IT is niets zonder gebruikers, en als wat ze leveren slechts frustratie oplevert, dan heeft het evengoed geen zin ze aan te houden. Maar laten we wel wezen, dit zijn politici, dus daar zal wel weer een aanbesteding overheen moeten en wordt het onderhoud geschrapt uit bezuinigingsoverwegingen en weetikhet. En dat er oude oude oude systemen blijven hangen, ach, zolang het werkt. Zelfs "7000 pond per jaar" klinkt zo sec niet buitensporig, want hoeveel kost een vervanging? En dan heb ik het over alle kosten, inclusief conversie en cursusen en de onzekerheid of het nieuwe systeem wel in de (nu al dysfunctionele) ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):