Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2013, 10:14 door Anoniem

"Nee, de persoon in kwestie had dat niet zelf zo ingesteld" En dat weet je heel zeker? Zo ja, kom dan aub even met de provider waar dit zo gebeurt, dan kunnen we checken of dat inderdaad het geval is. Er zijn maar weinig providers die deze mogelijkheid bieden, en degenen die ik ken die het wel bieden die laten het je toch echt zelf instellen. Kan zijn dat persoon dat niet meer weet. Ik heb op het werk wel eens bij de hand gehad dat iemand thuis (een klant) als computernaam iets als "neukmeliefje" ingesteld had. Deze naam kwam terug in de Message-ID van alle uitgaande berichten, en als iemand er op reageerde dan kwam die uiteraard weer in de References header te staan. Als je zo'n bericht dan ging forwarden dan kwam dit zichtbaar in het geforwarde bericht te staan (bij Mozilla mail programma's). Iemand ging toen bij de helpdesk vragen hoe die tekst toch in die mail kwam. Nou kun je natuurlijk gaan stellen dat "die persoon dit niet zelf ingesteld had" maar dan zal het vast een partner ofzo zijn geweest ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha