Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-11-2013, 09:41 door Anoniem

Ik ben het met de meeste andere anoniemen eens, Digi-D is geen waterdicht systeem & fraude-gevoelig, en wordt steeds meer gebruikt om consumenten te kunnen volgen (fraude-bestrijding noemen ze dat) bij VERPLICHTE commerciële diensten. Veruit de meeste mensen die ik ken, hebben alleen een Digi-D laten aanvragen door hun belasting-mannetje omdat dat verplicht is voor de jaarlijkse aangifte. Deze grote groep heeft geen flauw benul van wat er met Digi-D gedaan kan worden, is waarschijnlijk zelfs nog nooit op de site geweest en heeft al helemaal geen idee van sms-authenticatie. Wat niemand eerder geschreven heeft, en IMHO zeker niet onbelangrijk, is dat Univé tegenwoordig een onderdeel is van de VGZ, een verzekeringsmaatschappij met louter financiële motieven. Het gebruik van Digi-D is voor de VGZ (Univé) simpelweg een forse besparing, en de klacht van één klant kan ze echt helemaal niets interesseren, ik ben dan ook benieuwd naar hun reactie op de mail van Ivanhoe. Ik zou overstappen naar een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha