Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat was je schade dan? Was de omzet in de maand dat dit gebeurde inderdaad lager dan normaal? En kun je becijferen hoeveel? Ik zie vaak dat mensen rekenen "we hebben normaal 300.000 omzet per maand en we waren er een dag uit dus schade is 10.000" maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als je niet bereikbaar bent zal een deel van de klanten gewoon later terug komen dus zul je later een piek zien die het dal weer gedeeltelijk vult. Bovendien, zoals al gezegd, een hoster heeft helemaal geen zicht op en is niet betrokken bij jouw financiele afhandeling. Zou het nou zo zijn dat je hoster 400 volt op jouw 230 volt server gezet heeft en je daardoor een nieuwe powersupply moest kopen, ja dat is duidelijk schade die ontstaan is door het event en waarvan je zou kunnen stellen dat die vergoed zou moeten worden. Maar omzetcijfers dat is zo zacht als boter en jouw omzet kan ook wel kelderen doordat het regent of doordat de concurrent een aanbieding had. Wil je hier allemaal niet mee geconfronteerd worden, verzeker je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):