Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2013, 11:26 door Anoniem

"Sinds de introductie van Wifispots ondervind ik steeds meer 'storinkjes'. Ik vraag me dan ook af hoe goed de beveiliging daar is." Wat houdt een storinkje van de hotspot in, en waaruit kunnen we concluderen dat dit de beveiliging raakt ? "Vroeger kreeg ik van xs4all altijd waarschuwingen als er iets verdachts was. Van Ziggo heb ik dit nog nooit vernomen." Beveiligingssoftware kan je krijgen van je provider, meestal een tijdelijke proef versie. De verantwoording om beveiligingssoftware te installeren ligt uiteindelijk bij jezelf, onafhankelijk van de vraag of je provider vanuit marketing oogpunt iets meelevert. "Ze bellen of ik nog wat extra zenderpakketten wil. Maar nooit hoor ik iets over veiligheid, behalve dan dat je F-Secure van ze kan kopen." Wat wil je van hen horen ? "Nu wilde ik mijn pakket wijzigen afgelopen weekend, en ik kwam met geen mogelijkheid verder dan stap 1. " Wat heeft dit van doen met de vraag hoe veilig Ziggo is ? "De dames van de klantenservice snappen er helemaal niks van. Ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha