Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2013, 08:40 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: In dit geval heeft de student een evident falend ICT beleid aangetoond, en heeft wellicht geconcludeerd dat het schandalige security/uptime-beleid van de school een indicatie was van de impact die zijn actie had. Als je als school het toestaat dat je infra weken platligt van een Ddos, dan toon je daarmee geen enkel respect voor je leerlingen, geen enkel benul van netwerkinfrastructuur, of leiderschap, en lijkt mij een actie van de raad van bestuur gepast. Nogal boud, en totaal ongefundeerde kritiek. je bent nogal makkelijk met de beschuldigingen maar het lijkt er niet op dat je precies weet hoe tegenwoordig onderwijs wordt gegeven. De Internet stekker eruit? Dan kun je net zo goed het hele onderwijs opdoeken; 95% van het onderwijs gebeurt via websites van uitgevers, bibliotheken, itslearning e.d. Als de de Internet verbinding het doelwit was van de DDos, en de school niet state-of-the-art (dure) spullen heeft en weinig kennis hoe dat op te lossen vallen inderdaad intern de lessen uit; niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha