Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "Geloof me ik heb dit probleem al veel vaker gezien. Neem contact op met outlook support en geef ze alle informatie die jij hebt en ze geven je het account terug. Een snellere oplossing is er zover ik weet niet!" Good luck, aangezien je helemaal geen helpdesk ondersteuning krijgt op je gratis account. En een snellere oplossing is er wel - verificatie via je mobiel, en je hebt je account direkt weer in handen. Ten eerste leer om fatsoenlijk quotes te gebruiken ten tweede no brain cells of waarom zo'n achterlijk commentaar waar je zelf geen ervaring mee blijkt te hebben. No gosh why Anoniem ... Zeker krijg je ondersteuning bij je account. Nee niet via telefoon maar via e-mail en dat gaat vrij langzaam dat klopt. Een vriend van mij had zijn account ook een keer gehackt gehad. Toen heb ik samen met hem zijn account kunnen recoveren via de helpdesk door ze te e-mailen. Microsoft kun zelfs zo in het systeem je actieve wachtwoord zien (plain text) en je oude wachtwoorden ook. De reden ook waarom ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):