Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op zich goed dat ze de regels eenduidig maken en gelijk voor ale banken. Alleen kan je natuurlijk niet verwachten dat iedereen al die regels kan toepassen. Als ik naar m'n ouders kijk, dan weten zij niet eens hoe ze kunnen controleren of alles up-to-date is. Dus het zou een beetje vreemd zijn om hen wel internet bankieren aan te bieden, maar ze achteraf gaan vertellen dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden... Daarnaast is die regel van "illegale software" natuurlijk belachelijk. De halve wereld heeft "illegale software" op hun computer. Zelf probeer ik daar heel netjes mee om te gaan, maar in het verleden heb ik ook wel eens tijdelijk een programma uitgeprobeerd op een illegale manier. Nu duurde dat nooit zo lang, maar zou ik op dat moment dus bij fraude op internet ineens geen vergoeding meer krijgen? Als dat gebeurt, ga ik heel snel weer papieren afschriften aanvragen, m'n geld zoveel mogelijk op kantoor halen i.p.v. uit de geldautomaat, en zoveel mogelijk weer contant betalen. Als we dit met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):