Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hierboven las ik over iemand van wie de spaarrekening was geplunderd via internet. Was dat een Rabo klant? Bij de Rabobank hoef je alleen maar je pinpas en pincode in te voeren in een calculator-achtig apparaatje ("random reader") om bij al je Rabo rekeningen te kunnen komen. Laatst had ik een kapotte random reader en kreeg aan de balie zonder meer een nieuwe. Ik hoefde niet eens mijn naam te noemen. Dus elke boef kan zo'n ding hebben en hoeft van mij alleen maar mijn pincode af te kijken en mijn pinpas te rollen om de inhoud van mijn Rabo rekening over te maken naar een money mule. Bij kaartjesautomaten op stations, bij drukke parkeerautomaten, en dergelijke is het redelijk eenvoudig voor een handige zakkenroller om een pinpas en bijbehorende code te bemachtigen, helemaal van een oudere zoals ik (71). Kortom, ik doe mijn bankzaken bij de ING (met 16 character random password van LastPass) en TAN code. Ik begrijp wel dat de nieuwe Catch-22 regel (je wordt alleen vergoed voor een hack als je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):