Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2013, 19:39 door Ignitem

De wijze waarop de banken het internetbankieren hebben geïmplementeerd is zeker alweer 10 jaar oud. Het is alsof de tijd bij de banken heeft stilgestaan. Bij verschillende banken is het bedrag niet in de transactie verwerkt. En als het al in de transactie is verwerkt is het vaak niet herkenbaar als bedrag. Eenvoudig op te lossen door een tekst "Geef het bedrag in" op de display van het authenticatie apparaat te tonen. Daarnaast wordt het tijd om tweewegauthenticatie in te voeren. Verschillende grote websites ondersteunen dit al, waarom banken nog niet? En wat dacht je van een waarschuwingssysteem via mobiel bij ongebruikelijke transacties. Waarom zou iemand opeens grote bedragen naar een buitenlandse rekening overmaken? Hoe vaak maak je nu werkelijk geld over naar een onbekende rekening? Daarbij zouden ze dergelijke transacties een paar uur kunnen vertragen, zodat dit je tijd geeft om een transactie nog tegen te houden. Nieuwe maatregelen vereisen wellicht een investering, maar dit is een stuk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha