Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2013, 10:20 door Anoniem

In 1 woord: belachelijk. Ik wist uit eigen ervaring dat banken niet veel verstand van security hebben, maar dit slaat alles. Regel 3: banken snappen blijkbaar nog steeds niet dat de meeste security issues met internetbankieren gevolg zijn van malware (o.a. trojans) besmettingen via o.a. drive-by-attacks en lekken in volledige legale software. Neem recente voorbeeld van 0-day drive-by-attack via NU.nl (5 juni 2013) en Telegraaf.nl (1 aug 2013) nl > je bent dan met een up-to-date en legale AV en OS alsnog te klos. En wat te denken van de recente grote security lekken in Microsoft IE / Office, die pas na maanden door Microsoft gepatched worden. Off-the-record: laatste MS lek is nog steeds niet gedicht: https://www.security.nl/posting/369176/Microsoft+wacht+met+patch+voor+nieuw+zero-day-lek https://www.security.nl/posting/369636/Windowsgebruikers+al+sinds+juli+via+Office-lek+aangevallen Leg dat maar eens uit aan de servicedesk medewerker van de bank > niet te doen. Het is een slimme manier van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha