Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Goeie, Dit is in feite een ernstige zaak. Security meldde in de vorige nieuwsbrief dat Windows XP per april 2014 niet meer ondersteund wordt en dat lekken derhalve niet meer gerepareerd worden. Een update is dan per april 2014 niet meer mogelijk. Conclusie: Alle mensen met Windows XP verliezen op dat moment ten opzichte van de banken al hun rechten! De rol van Security bevreemdt mij echter ook. Een melding doen over misstanden of problemen is mooi maar nog mooier zou zijn dat de specialisten die bij Security werken ook zouden aangeven wat ik zou moeten doen, of kunnen doen, om die problemen op te heffen of te voorkomen. Alle stuurlui staan aan wal alarm te zwaaien en de loods maakt mij daar op attent en hult zich vervolgens in stilzwijgen. Wat heb ik als IT-leek aan Security.nl als ze slechts melden dat ik een probleem heb en aan een community die alleen maar moppert? Is Security.nl gelieerd aan de overheid? Kan die niet meer doen dan nu? Kan die niet de consumentenbond ondersteunen hoe het dan wel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):