Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2013, 15:13 door Spiff has left the building

Door Anoniem, 13:08 uur: Recentelijk vroeg ik de ING of het mogelijk was om een spaarrekening off-line te hebben. Volgens de helpdesk was dat niet nodig en niet mogelijk. Een slecht ingelichte helpdesk-medewerker, misschien? Zo wordt weer eens ten onrechte het gerucht aangewakkerd dat het gebruik van internetbankieren onontkoombaar zou zijn. Ik heb het zelf zonet even nagevraagd: De meeste ING-spaarrekeningen zijn ook nog altijd door middel van papieren rekeningbeheer te beheren, zonder internetbankieren. De ING noemde slechts twee specifieke uitzonderingen, de Unicef-rekening en de Oranje-rekening. Alle andere ING-spaarrekeningen zijn door middel van papieren rekeningbeheer te beheren. Hoe dat bij andere banken is, dat heb ik niet overal nagevraagd en weet ik niet. Enkel bij de ASN heb ik het eerder ook eens nagevraagd, en daarbij bleek dat een nieuw aan te vragen ASN-rekening enkel nog door middel van internetbankieren is te beheren. Maar nogmaals, op de ING is zoiets dus (nog) níet van toepassing.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha