Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2012, 16:17 door Anoniem

Allereerst is de email helpdesk link onbeveiligd (geen https), wordt je gevraagd privacy gegevens in te geven. Vervolgens wordt je niet geholpen, en als je belt door volkomen nitwits te woord gestaan. En als toetje wordt je uitgenodigd om je mening te geven voor een Vodafone tevredenheidsonderzoek via een mail afkomstig van no_reply@onderzoek.com. Omdat je zo gefrustreerd bent zet je je over je mogelijke phishing mail gedachte heen, en klikt op de link die niet te herleiden is naar Vodafone zelf (http://vodafone.survey.netq.nl/nq.cfm?r=nummertje), wederom onbeveiligd, en probeert de service op allle onderdelen een nul te geven. Bij het versturen eindigt het net zo als de gehele dienst bij Vodafone: invalid request, vodafone..... Hoe kan ik ze nu duidelijk maken dat ze niet goed bezig zijn?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha