Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2013, 19:43 door Anoniem

Inderdaad, het is zo makkelijk te roepen EIGEN SCHULD maar de gemiddelde Nederlander heeft geen kennis van security zaken. En zelfs iemand die normaal heel alert is kan door drukte of afleiding ook een moment hebben dat hij de fout ingaat. De bank zal nu (misschien) nog wel betalen maar ik voorspel jullie dat binnen 5 jaar er niets meer vergoedt zal worden, eerst schuiven ze ons hun nieuwe regels voor en langzaam maar steeds vaker zullen ze ook gaan afrekenen op het niet naleven van deze regels omtrent veilig telebankieren. Deze gebruiker heeft een fout gemaakt en misschien zelfs wel een domme fout, maar toch eenieder kan dit overkomen, laten we hopen dat de banken in actie komen en de veiligheid opschroeven in plaats van ons vage regels op te leggen zodat ze hun dure centjes niet in de verbetering van hun systemen hoeven te steken. De bonussen moeten immers wel hoog genoeg blijven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha