Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door john west: Banken moeten een veilige manier vinden om hun klanten te laten inloggen. Via Windows is dit niet altijd veilig. Linux is beter,maar te lastig voor de meeste. Een autonoom besturing's systeem van de bank om je bankzaken te regelen,je bent dan gelijk af van alle veiligheid risico's. Gaat het dan fout dan is het altijd de bank zijn schuld. Yup, via een web interface de klant laten inloggen op een virtuele en beveiligde omgeving van de bank zelf kan prima. Mijn bedrijf heeft dit ook voor werkers op afstand, die kunnen via elke willekeurig device inloggen met een webbrowser en krijgen dan toegang tot hun werkomgeving na het invoeren van hun token en wachtwoorden. Via Citrix is dat prima te regelen d.m.v. een webvpn proxy. Maar zijn banken überhaupt wel geïnteresseerd dat hun gebruikers veilig kunnen bankieren? Ik durf te wedden van niet want al die zogenaamde richtlijnen zijn er mijns inziens alleen maar om aan te tonen dat de banken een inspanning hebben gedaan om naar een hoger ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):