Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bij de skimming problemen hebben de banken uiteindelijk het gebruik van de pinpas in verre landen geblokkeerd. Waarom kan de bank niet het overmaken van geld naar buitenlandse rekeningen blokkeren? Ik weet wel dat de EU denkt dat we de hele tijd geld naar het buitenland overmaken en daarom zitten te wachten op een internationaal rekeningnummer (IBAN) maar dat is helemaal niet zo. Voor mij niet in ieder geval. Ik zou het PRIMA vinden als overboekingen naar buitenlandse rekening default geblokkeerd zijn en ik daar een aparte handeling voor moet verrichten. Idem voor overboekingen van spaar- naar betaalrekening boven een ingesteld bedrag. Waarom kan er altijd maar zo weinig bij banken op dit gebied? De configureerbaarheid naar klantenwens is echt nul komma nul. Ik kan zelfs niet eens instellen dat ik geen krediet wil, ik kan mijn kredietlimiet alleen maar verhogen maar geen nul maken. Dit heeft natuurlijk allemaal commerciele redenen, maar ik vind dat we de banken kunnen aanspreken op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):