Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2013, 12:01 door Anoniem

Door Anoniem: Nu legt de bank de consument dus regels op. Maar wat kan de consument de bank opleggen? Ik denk hier bv aan deze: Mobiel bankieren app ABN Amro lekte pincode https://www.security.nl/posting/40061/Mobiel+bankieren+app+ABN+Amro+lekte+pincode En volgens mij was er ook een gevalletje van de app die enkel naar een certificaat keek, maar niet naar de geldigheid hiervan? Kortom, ze proberen zich weer in te dekken aan alle kanten, om maar geen cent extra aan de klant uit te hoeven betalen. Die URL die je noemt is van die app die enkel naar een certificaat keek, maar niet keek of deze geldig was. Maar je hebt wel gelijk. De banken willen ons "dwingen" al het mogelijk in het werk te stellen om veilig te internetbankieren, maar zelf brengen ze apps uit die zo lek zijn als een mandje en blijkbaar ook niet getest. Ik zou zeggen, laat de bank eerst eens bij zichzelf beginnen!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha