Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op zich prima natuurlijk, regels... Maar ik verwacht dan ook dat mijn bank mij gaat voorzien (en het gaat niet om mij maar bijvoorbeeld om mijn ouders.... (65+)) van handleidingen, wellicht zelfs beveiligingssoftware etc etc.... Banken hebben de afgelopen decennia al behoorlijk lopen graaien en verdienen bakken met geld over onze rug... Nu komen ze met eisen die voor 90% (of zelfs meer) van de thuisgebruikers niet te doen zijn. Denk bijvoorbeeld aan een inlogcode, hoeveel mensen kennen jullie die op hun Windows 7 Home laptopje een gebruikersnaam en wachtwoord hebben ingesteld? Heb je dat niet dan kun je al fluiten naar je centen. Maar kunnen wij banken ook aansprakelijk stellen wanneer zij hun zaakjes niet op orde hebben....? Ik vind het zo jammer dat de banken zo verschrikkelijk veel macht hebben dat ze dit soort zaken door je strot kunnen duwen (terwijl ze er zelf een ongelooflijke puinhoop van maken).
Beschrijf je klacht (Optioneel):