Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2013, 11:42 door Anoniem

Zijn ze nou echt zo naief in de 2de kamer dat men verwacht had dat het goed uit zou pakken voor de consument? Banken hebben maar 1 doel: zelf zoveel mogelijk overhouden. Daar past een claimende consument niet in. 15 jaar geleden (met de papieren overschrijvingskaart) lag de bewijslast geheel bij de bank (die diende een handtekening te controleren). Inmiddels ligt de bewijslast vrijwel volledig bij de consument - die natuurlijk nooit kan bewijzen dat hij niet 'schuldig' is, al is het maar bij gebrek aan kennis / middelen. Verder dwingt de bank de consument om in apparatuur te investeren - de kosten voor bankieren worden zo dus ook bij de consument neergelegd. Rente vergoeden doen de banken ook nog nauwelijks. Dus ik zeg: afscheid van nemen en gewoon weer *alles* cash gaan doen. De uitgaven vinden hier al voor 95% cash plaats, dat gaat per 1 januari naar 98% (hoger lijkt op het moment niet haalbaar door verzekeringen). Zodra ik ergens met bitcoins kan betalen, ben ik daar klant. Die beveiliging is een stuk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha