Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "Je kunt dus als werknemer best zo'n NDA tekenen, met in je achterhoofd dat je dat doet namens je werkgever." Lijkt me handig om dat te regelen in de verkoop/contract gesprekken die normaalgesproken wel gevoerd worden voordat je als gedetacheerde ergens neergeplant wordt. En daar dan naar te verwijzen als men nog weer meer wil laten tekenen. Klinkt als de wet nog maar eens in het contract herhalen. Maar als je dat zinvol acht, ach. Zijstraatvoorbeeldje: Genoeg afdelingen juridische zaken denken dat het zin heeft om lange epistels over verkeerd geaddresseerde mailtjes niet lezen en terug te sturen(!!!) automatisch onderaan elk uitgaand mailtje te hangen. Bonuspunten als daar ook een vermaning bij staat om email (en dus ook al die standaardtekst die niemand ooit leest) niet te printen want dat is zo verpillerig.* Hoeveel tekst moet je dus in je contracten willen hebben staan? Door Prx: Als iemand die zelf ook in deze business zit kan ik je zeggen dat, ondanks de wetenschap dat het geen stand ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):