Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat een gezeur allemaal weer... automatisch hetzelfde bedrag overschrijven hahaha hoe kom je erop. Dat werkt toch helemaal niet, dan moet je de hele tijd opletten of er geen ander bedrag moet komen te staan. En de verzekering schrijft 2 keer af? Dan storneer je toch? Mijn ervaring deze maand is juist dat het hele systeem op zijn bek ligt door de IBAN/SEPA manie, en daardoor krijg je de ene na de andere brief over juist mislukte betalingen. Geen dubbele hoor. En denk er aan: een machtiging is helemaal niks. Alleen maar een formaliteit. Iedereen met een incassocontract kan geld van jouw rekening trekken, machtiging of niet. Dit betekent dat je zowizo alles in de gaten moet houden of je nou machtigingen geeft of niet dat maakt niks uit. Dit hadden ze kunnen fixen met het nieuwe IBAN/SEPA systeem maar men heeft er voor gekozen dit (voor particulieren) niet te doen omdat men liever het geld in eigen zak stak dan het uit te geven aan iets als een controlesysteem voor de incasso contractanten. De bank ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):