Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-12-2013, 08:44 door Anoniem

Door Anoniem: war was er mis met het vroegere Girotel van de Postbank. inloggen via een aparte telefoonlijn en niks over het Internet. Daar is helemaal niet mis mee, als klant moet je tegenwoordig af- bijschrijvingen online controleren en dat was met Girotel een stuk eenvoudiger en veiliger doordat je alle updates in een keer, via datalijn binnen kreeg. Maar goed, hoe veilig was dat uiteindelijk? Wellicht voor die tijd wel omdat er nog betrekkelijk weinig hackers in thuis pc's geïnteresseerd waren en zich meer op de datacenters van bedrijven richtten. En wat gaat zo'n off-line versie in feite oplossen aan de huidige problemen? Ik denk eerder dat er meer slachtoffers zullen vallen omdat het voor criminelen lucratiever en eenvoudiger wordt om in het gehele bankproces tussen klant en bank in te gaan zitten. Wanneer een pc gep0wned, zonder dat de eigenaar dit weet dan is er al spraken van een succesvolle MITM aanval. Hele volksstammen werken nog steeds met Windows XP en met het beëindigen van de security ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha