Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat een gejank in het gros van de bovenstaande reacties. Ik vind het terecht dat banken zwaardere voorwaarden stellen aan het nemen van de verantwoordelijkheid want Nederland is een truttig land geworden waarbij de simpele consument ten alle tijden beschermd dient te worden, vooral tegen de eigen stommiteiten. Ik ben van mening dat er sprake is van een gedeelde verantwoordelijkheid waarbij het zwaartepunt van de verantwoordelijkheid zeker moet liggen bij de dienstverlener. Nu wordt er met een vergrootglas gekeken naar de voorwaarden die de banken stellen en komen de meest absurde scenario's voorbij die zouden moeten aangeven hoe verschrikkelijk onredelijk de banken zijn, maar feit blijft dat in het gros van de gevallen wanneer het mis is gegaan, de consument van alles gebruikte, maar niet het gezonde verstand. Blijkbaar geven ze niets om hun geld, anders zouden ze er zorgvuldiger mee omgaan. Hoe vaak moet de bank zeggen dat ze nooit om een pincode of inloggegevens vraagt? En toch zijn er telkens weer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):