Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Gisteren, 18:28 door Anoniem Inderdaad hard. En onmogelijk. Daarbij WILLEN DE BANKEN *ZELF* NIET dat mensen het internetbankieren vaarwel zeggen en doen ze alles om mensen over te halen (dwz zo goed als verplichten) om van internetbankieren gebruik te maken. Hierbij gaan ze zo ver als (met name) oude mensen opbellen en hen vertellen dat internetbankieren voor hen (de klant) goedkoper is, veiliger en sneller. 2 aantoonbare leugens. En afhankelijk van hoe oud en handig iemand is, 3 leugens. Tevens wordt mensen door dergelijke medewerkers van call-centers van banken op de mouw gespeld dat "er binnenkort alleen nog via internet gebankierd kan worden en zij dus wel over MOETEN stappen en af MOETEN zien van girobetaalkaarten/acceptgiro's/overschrijvingskaarten" etc. Als de bank BEIDE manieren van handelen, internetgebaseerd en niet-internetgebaseerd, evenveel zou promoten en even gemakkelijk zou maken, dan valt er wat voor je stelling te zeggen. Maar zolang dat niet het geval is zijn ze gewoon willens en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):