Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "ik vind dat de banken nooit het probleem bij de klant mag leggen !" Ik vind dat klanten niet per definitie het probleem bij de bank moeten leggen, maar ook moeten snappen dat er zoiets bestaat als eigen verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd vind ik dat de bank moet vergoeden, tenzij zij aan kunnen tonen dat de klant nalatig is geweest *en* dat er een direkte relatie bestaat tussen die nalatigheid en de opgelopen schade.ik ben het met jou eens wat betreft eigen verantwoordelijkheid maar....hoeveel verantwoordelijkheid mag je verwachten van een oma van 90 of van iemand die voor het allereerst kennis maakt met een computer etc,etc. maw, je kan met een dergelijk ingewikkeld systeem (het internet, computer en alles wat er mee te maken heeft) niet de verantwoording afschuiven op de "domme" klant. het systeem hoort gewoon dummy-proof te zijn, kan je dat als bank niet leveren, dan ook niet toepassen dan ! vroeger...haalde/bracht ik mijn centjes bij het loket van de bank, overschrijven e.d. ook aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):