Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2013, 16:27 door Anoniem

Het wachtwoord geeft je alleen toegang geeft tot informatie. Om geld over te maken heb je (bij ING) nog altijd een TAN nodig bij internet bankieren. Maar dat verklaard nog steeds niet het verschil helemaal. Via je browser kan je zoveel geld overmaken als je wilt/hebt, bij mobiel bankieren zit er een maximum op per dag. Waarom accepteer je een 4 cijferige PIN code op je pinpas, terwijl je met je pinpas meer geld mag opnemen dan met je mobiel bankieren. Dat terwijl je beide even makkelijk kan verliezen en fysiek geld moeilijker te traceren is dan een bedrag wat je op een andere rekening overmaakt. Het gaat allemaal over risico vs gebruiksgemak. Hoe hoog is het risico dat mensen een 4 cijfigere PIN code opschrijven? blijkbaar lager dan bij een 5 cijferige code. Hoe hoog is het risico dat je niet merkt dat je telefoon gestolen is en dat iemand binnen 4~5x de juiste code weet te raden: blijkbaar hoog genoeg om een dag maximum in te stellen, ook omdat niet iedereen zijn telefoon/tablet wil/kan beveiligen tegen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha