Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-12-2013, 10:18 door Anoniem

Je ziet dergelijk gedrag niet alleen in de security wereld. Zelfs gerenomeerde bedrijven zijn van mening dat voor hun aanwezigheid op internet kan worden volstaan met een tientje per jaar. En dan vinden ze het nog vreemd dat die provider geen tijd heeft om regelmatig loganalyses en updates uit te voeren. Als ze de provider tenminste aan de telefoon kunnen krijgen. Zo zijn er ook bedrijven die het tegenwoordig gewoon lokaal doen. Met de huidige snelheden van 100Mbps en meer, zou dat toch moeten kunnen? Ze vergeten in ieder geval dat ze geen NSA hebben en vaak zelfs geen UPS. Back-ups worden gedaan door de beheerder die de tape heen en weer sleept van en naar huis. Tijdens zijn vakantie wordt er geen back-up gemaakt en niemand denkt na over de kwaliteit van de tape na iedere dag een uur in een hete auto. Ik ken gelukkig ook bedrijven die wat meer zicht hebben op de belangrijkheid van een goede website en het onderhoud daarvan. Peter

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha