Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2012, 17:15 door Anoniem

Hallo, Ik heb een PWS:W32/Sinowal.gen!Y Troyan op mijn PC gehad waarna mijn ING TAN codelijst is geblokkeerd. Virus is er op gekomen vermoedelijk door onvoorzichtig browsen. De inlog sessie was gehijacked in MS Internet Explorer. Ik zag plotseling een vreemde overschrijving (groot bedrag naar Poolse rekening) en verzoek tan code via SMS op te vragen. Sessie vervolgens afgebroken. Geen geld kwijt gelukkig. Het volgende viel mij echter op aan het valse inlogscherm: Het Inlogscherm was precies gelijk die van ING behalve een extra keuze lijst 'Beveiligingsmethode' onder het password invul veld. Dat een vals loginscherm kan gebeuren is bekend. Wat echter ook precies hetzelfde was was het adres in de adresbalk en de Verisign certificatie aanduiding (incl. het 'slotje'). Dus ik kon alleen nog maar zien dat het inlogscherm niet de echte was door de afwijking. Door vergelijken met openen via Google Chrome (daar kreeg ik het normale inlogscherm) kon ik het verschil zien. Dus controle van de adresbalk en het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha