Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een beetje onderzoek journalist had al heel snel kunnen zien dat hier sprake is van POST FRAUDE door POSTnl of SANDD of welke bezorgdienst dan ook. Inderdaad de rol die de politiek speelt met het privatiseren van dit soort diensten is idd twijfelachtig te noemen. Er zijn twee url's bij DIGID om nieuwe w8woord en/of ID aan te vragen: https://digid.nl/aanvragen: hiervoor zijn naw, bsn, geboortedatum, postcode en huisnummer nodig https://digid.nl/herstellen: hiervoor alleen de usernaam (dat kan alles zijn) en burgerservice nummer. In beide gevallen wordt per post de nieuwe gegevens verstuurd. Deze post wordt onderschept door de "postbode cq uitzendkracht", zonder twijfel. Dezelfde postbode onderschept in den beginning ook post om gegevens te achterhalen om een nieuwe aanvraag voor een ID te kunnen doen (naw,bsn, geboortedatum), immers het guessen van de gebruikersnaam is te tijdrovend. De vraag is in hoeverre de correctheid van de gegevens bij de aanvraag wordt gecontroleerd, in iedergeval het bsn moet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):