Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2014, 19:12 door Anoniem

Nu zijn we bijna 10 weken verder en mijn account wordt nog steeds actief gebruikt (ik kan dit zien omdat ik zelf nog toegang heb) Die werkgever is niet slim bezig en had (al dan niet door de IT afdeling) je pw moeten laten wijzigen of je account laten blokkeren. In feite kan je allerlei ongewenste akties uithalen bij je voormalig werkgever zoals: kopieren klant- en andere gegevens, en verwijderen/aanpassen van belangrijke documenten (sabotage). Dat jullie kennelijk als "vrienden" afscheid hebben genomen, wil natuurlijk niet zeggen dat men elkaar in het eeuwige kan blijven vertrouwen. Al was het maar om misverstanden te voorkomen als je bij de concurent gaat werken. Ook niet handig als iemand met jouw account inlogt en mail verstuurt. Er kan nooit meer worden aangetoont wie dat gedaan heeft waardoor terugzoeken van toezeggingen e.d. onmogelijk wordt. Een ander punt is toegang tot de mailbox. Dit kan nodig zijn om die mails van klanten op te vangen, of om in oude mails te zoeken wat er in het verleden is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha