Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik lees hier in één stukje twee keer hetzelfde, maar wijzer wordt ik er niet van. Ook in duplo valt er eigenlijk niets aan op. Iemand dom ontslaan en dan niet zorgen dat'ie ook gelijk alle toegang kwijtraakt en dat'ie dan daar misbruik van maakt... dat laatste mag natuurlijk niet maar dat eerste is net zo goed niet netjes, ik zou zelfs zeggen grof nalatig. Bijvoorbeeld tegenover je klanten. En dan die schadebedragen, ach, dat is ook gewoon een trap na geven. Want die gemaakte kosten afschuiven is ook weer niet netjes. Externe consultants inhuren om het hele netwerk door te lichten want je vertrouwt het niet meer is niet goedkoop, nee. Maar het vertrouwen in hun eigen netwerk kwijtraken hebben ze toch echt zelf gedaan, en dat hadden ze wat mij betreft toch echt zelf moeten voorkomen. Je weet namelijk dat je iemand met veel toegang laat gaan, en dat daar dus een risico aan zit als je die toegang niet dichtzet. En dat dichtzetten hebben ze evident niet gedaan. Want zodra hij daar niet meer werkt is'ie niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):