Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2014, 16:31 door Anoniem

Bewustwording van de klant is een ding, om vervolgens die klant zover op te voeden dat hij zijn IT-systeem op een goede manier beveiligd en weet wat hij doet als hij inetrnet bankiert, betekent op zijn minst een cultuur verandering aan de kan van zowel de bank als de klant. De ervaring leert dat een cultuur verandering een lastig proces is om succesvol door te voeren en aan te laten slaan. Dit kost veel tijd, geld en inzet. Terwijl het probleem nu speelt. Daar komt bij dat de banken steeds meer alternatieven voor inetrnetbankieren (acceptgiro, betaalkaarten, loketten, inbelverbindingen) hebben afgeschaft of aan het afschaffen zijn. Als de klant nog niet zo ver is (en blijkbaar geldt dit voor een (groot) deel van het klantenbestand in Nederland) dan is het niet verstandig van de banken om al hun klanten richting internetbankieren te dwingen door alternatieven onaantrekkelijk of onbereikbaar te maken. Laat staan nieuwe extra onveiligheden zoals bv NFC betalen te willen invoeren, tewijl ze zouden moeten weten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha