Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2014, 17:17 door Anoniem

Gelukkig is het slechts jouw mening. De meeste security collega's die ik ken vinden het de verantwoordelijkheid van de banken. De banken zijn immers begonnen met internetbankieren. Niet voor de klanten maar om zoveel mogelijk bankmedewerkers van het rode excel-sheet te kunnen poetsen. De banken hebben het probleem (wederom) veroorzaakt, de rekening moet dan ook daar komen te liggen. Kword een beetje moe van dat ambtenarige gepolder van mensen. De oplossing zoeken in het probleem bij mensen neerleggen die er geen deel van waren. Een bankmedewerker kan netjes om een paspoort vragen en kan dan ook nog controlleren of het gezicht enigszins overeenkomt. Wellicht ken de medewerker de klant zelfs. Die duffe ldap server aan de achterkant van de website van de bank ziet het verschil tussen een roemeen met een bivakmuts en een oud dametje van 70 niet. Als je dat doortrekt ga je nog zeggen dat vrouwen geen rode jurken moeten dragen wanneer ze niet aangerand willen worden. Nee, mannen moeten hun broek gewoon aanhouden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha