Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2014, 18:59 door Paul van Dommelen

Door Anoniem: Bewustwording van de klant is een ding, om vervolgens die klant zover op te voeden dat hij zijn IT-systeem op een goede manier beveiligd en weet wat hij doet als hij inetrnet bankiert, betekent op zijn minst een cultuur verandering aan de kan van zowel de bank als de klant. De ervaring leert dat een cultuur verandering een lastig proces is om succesvol door te voeren en aan te laten slaan. Dit kost veel tijd, geld en inzet. Terwijl het probleem nu speelt. Van oudsher waren banken conservatieve instellingen die terughoudend waren met het invoeren van nieuwe mogelijkheden totdat deze veilig en betrouwbaar waren, en de klant hier mee om kon gaan. Tegenwoordig lopen de banken hierin voor op de gemiddelde klant. De omgekeerde wereld dus. Maar hierdoor wordt wel meer onveiligheid in het betaalproces geintroduceerd dan nodig is. Om dan vervolgens de verantwoordelijkheid bij de klant neer te leggen, voelt verkeerd aan. Ik denk dat het een constante afweging is tussen gemak en veiligheid. Ik voel er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha