Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2014, 10:35 door Anoniem

Niet zo 1-2-3 Als het telefonische overlast betreft; http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/5107 Als u last heeft van telefonische overlast is dit natuurlijk erg vervelend. U kunt ons toestemming geven om een onderzoek in te stellen naar de herkomst van de overlast. Wat gebeurt er als KPN een onderzoek instelt? Zodra we een onderzoek instellen gaan we binnen een periode van 3 weken uw telefoonlijn in de gaten houden om de ongewenste oproepen te traceren. Zodra we achterhaald hebben wie de overlast veroorzaakt nemen we contact met die persoon op. Wanneer is onderzoek niet mogelijk? Oproepen van telemarketingbureaus Om overlast van telemarketingbureaus tegen te gaan kunt u zich inschrijven in het bel-me-niet register. Als u zich hier inschrijft wordt uw nummer uit de belbestanden gehaald. Oproepen vanuit het buitenland KPN heeft niet de beschikking over klant-/contractantgegevens van buitenlandse telefoonaansluitingen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha