Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wanneer de klant (in veel gevallen) de zwakste schakel is, laat deze schakel dan niet verantwoordelijk zijn voor de beveiliging. Banken zijn door de grote kennis over hun klanten uitstekend in staat om per klant te beoordelen welke betalingen een hoog frauderisico hebben en welke betalingen veilig uitgevoerd kunnen worden. Klanten hebben deze informatie niet maar zouden er ook niks mee kunnen. De klant kan dus per definitie niet eindverantwoordelijk zijn voor de beveiliging van internetbankieren, de klant heeft hier namelijk nauwelijks invloed op. Of mogen klanten tegenwoordig bepalen welke softwareleveranciers de beveiliging bij een bank gaan doen? Wanneer banken met duizenden it-medewerkers al moeite hebben om de pc's vrij te houden van virussen, hoe moet een simpele eindgebruiker dat dan doen? Een klant is sinds het sluiten van zijn lokale bankkantoren al lang blij dat hij eens een "bankmedewerker" spreekt die hem wil helpen met een probleem! Alleen jammer dat het dan achteraf phishing blijkt te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):