Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2014, 08:26 door Anoniem

"Als je niet weet hoe je wordt aangevallen kun je je niet verdedigen". Kortom, als je niet snapt hoe een botnet infectie tot stand komt of hoe malware werkt dan heeft het ook geen zin om je daar tegen te willen verdedigen. Zelfs veel zogenaamde security experts (jaja, vooral die papieren security experts (CISSP ed.) snappen veelal niet hoe malware/botnets werken dus wat verwacht je in godsnaam van de 'gewone' klant? Fraude met geld is van alle tijden, ging het voorheen om het vissen van betaalkaarten uit brievenbussen, tegenwoordig doen criminelen dat digitaal via e-mail. Je kunt klanten best bewust maken van de gevaren op het internet maar hebben ze daarmee ook direct een verantwoordelijkheid? Kortom, de banken bieden een systeem aan dat heel erg kwetsbaar is en daarbij is het geen goed uitgangspunt om de klant bij de beveiliging ervan te betrekken of er zelfs onderdeel van uit te laten maken. De klant mag geen last hebben van hoe een applicatie beveiligd is, dat moet transparant zijn. Zolang de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha