Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zoals ik in een ander artikel over dit soort materie al heb aangegeven : banken hebben de klanten naar internetbankieren geduwd om maar één reden. En dat is winstmaximalisatie. Bankmanagers dachten door internetbankieren minder personeel nodig te hebben aan de balies. Sterker, al het baliepersoneel is zo ongeveer ontslagen, lokale bankkantoren zijn grotendeels gesloten. Die trend is begonnen met de "flappentap". Door de flappentap waren er véél minder kassiers nodig. Dat ging mooi. Nóg meer bezuinigen op personeels- en huisvestingskosten werd mogelijk door de klanten massaal naar de méér renderende, zogenaamd veilige, internetbankrekening te duwen. Nu blijkt internet niet veilig. Wat ICT volk en de bank allang wisten, maar het grote publiek nog niet. Er vindt criminaliteit plaats op internet en de burgers/internetbankierders worden hierdoor geraakt en gedupeerd. De bank moet daarom een stap terug doen. Dat kan op twee manieren : 1.) stoppen met internetbankieren en terugkeren naar fysiek ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):