Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2014, 17:22 door Anoniem

Hoe bedoel je dat "stiekem" precies? Had je een afspraak gemaakt om de oude meter te laten vervangen door een nieuwe niet-slimme meter, en wilde de monteur in plaats daarvan toch een slimme meter monteren? Een andere manier voor 'stiekem' vervangen kan ik zo gauw nog niet bedenken. Stiekum is dat ze een brief sturen dat er op die datum/tijd iemand voor de deur staat om de meter te vervangen. Ik heb geen afspraak gemaakt. Wel steeds een brief gestuurd ik geen afspraak heb gemaakt en dat ik een slimme meter weiger. Daar hoor ik dan niets meer van en na twee jaar 'rust' dus nu weer een 'afspraak' dat er een monteur aan de deur komt... Nergens in de brief dat ik kan weigeren, wel in de bijgevoegde folder op de laatste pagina verstopt in de tweede alinea dat de slimme meter geweigerd kan worden, maar dan niet 'hoe'.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha